Як подорожують та заробляють тревел-блогери

Я кажу про себе “Подорожую до 12 разів в рік”. Що це взагалі значить? Звичка подорожувати — так правильно сказати про темп життя, притаманний мені останні кілька років.

Для свого YouTube-каналу я зняла відео про свої подорожі та роботу: скільки вдається подорожувати протягом року та як я заробляю на життя та подорожі.

Як подорожувати часто: 14 країн за 2018 рік

Мені важко підбивати підсумки, тому що подорожі для мене — це тривалий процес.

Почали Новий рік ми з чоловіком у Неаполі. Це не найкрасивіше місто Італії, але тут дійсно дуже смачна кухня. Рушайте сюди, якщо любите поїсти.

Потім в січні ми полетіли в Індонезію, куди я давно хотіла, об'їздили 5 островів, плавали зі скатами манта, бачили драконів Комодо та піднімалися на 3 активних вулкани.

Дорогою з Балі в Київ ми побували у столиці Катару — Досі. Обійшли стару та нові частини міста. Нафтові країни Перської затоки дивують хмарочосами. Хоча мені найбільше сподобався традиційний ринок — сук. Катар став моєю країною №50.

У березні ми поїхали в Берлін на тиждень, а дорогою назад зупинилися у Вроцлаві. Якщо у Берліні ми досліджували культуру та мистецтво, то у Вроцлав — архітектуру.

У травні ми досліджували Барселону — неповторну архітектуру Гауді, широкі зелені проспекти та вузькі готичні квартали.

У червні ми знову були в Берліні, щоб звідти полетіти у Намібію: найвищі у світі дюни, найстарша пустеля, найбільша кількість тварин, які живуть на волі, традиційні племена. Намібія — це космос! Ще ми доїхали до найбільшого водоспаду Африки — Вікторії та подивилися на нього з Замбії та Зімбабве.

У серпні ми втретє опинилися в Берліні. Поїхали гуляти по затишному Потсдаму, а наступного дня вилетіли в країну моєї давньої мрії — Швейцарію. Там ми побачили багато всього: міста, гори, озера, водоспади і навіть заїхали у Ліхтенштейн, який став для мене країною №55.

У вересні ми засмагали та їли сувлакі на Кіпрі, а в кінці жовтня я полетіла в улюблений Будапешт.

З Угорщини я чухнула в Португалію, де любувалася краєвидами півдня країни, його скелястими берегами, печерами, пляжами та океаном. А потім зустрілася з подружками в Лісабоні, щоб відвідати WebSummit.

Як поєднувати роботу з частими подорожами: мій досвід

Ще з 2012 року, коли я жила та працювала в Бельгії, я навчилася поєднувати подорожі з роботою таким чином, щоб їздити кудись часто й повноцінно працювати в компанії. Я дуже рідко беру комп'ютер з собою. Я люблю зануритися в атмосферу країни, перемкнутися від щоденних задач, надихнутися і, вже повернувшись, знову полинути в роботу.

Я використовувала всі відпустки, свята, вихідні та відгули лише на подорожі. І так розвинула навички планування, що мені дотепер вдається подорожувати 10-12-15 разів на рік: у довгі подорожі на кілька тижнів та у короткі — від 3-х днів до тижня.

Вже півтори роки я займаюся лише розвитком свого тревел-проекту та блогу. Теоретично у мене зараз вільний графік, але я подорожую зі своїм чоловіком Віктором, в якого стандартний перелік відпусток та вихідних, як у більшості людей. Тому темп подорожей для нас залишається незмінним, навіть, коли я звільнилася з роботи.

І насправді вічно подорожувати не дуже просто. Адже потрібно відповідно заробляти, щоб оплатити витрати на мандри.

Як заробляти на тревел-блозі в Україні

Як блогерка, зараз я отримую прибуток з наступних видів діяльності:
  1. Копірайтинг, тобто написання авторських текстів про подорожі, основаних на моєму досвіді та враженнях. Ви могли читати мої статті в бортових журналах авіаліній (МАУ та Wind Rose), в щотижневику “Країна”, на сайті “Lowcost.com.ua” та інших онлайн-ресурсах.
  2. Консультування з самостійних подорожей: розробка маршрутів по країнах (особливо я люблю працювати з Південною Америкою, Африкою, Азією та США), рекомендації, пошук авіаперельотів, транспорту та інші дотичні питання.
  3. Події: виступи, майстер-класи та вебінари про те, як правильно знаходити авіаквитки, як економити в подорожах, тревел-поради, про країни та інше.
  4. Партнерство: зараз я рідко розміщаю рекламу на своїх ресурсах, оскільки мене найбільше цікавить довгострокове та стратегічне, а не разове партнерство. Сьогодні мені пощастило працювати з якісними українськими брендами для подорожей та туризму — Turbat та Gorgany, які є для мене дуже органічними та ними я користувалася задовго до початку співпраці.
2019 рік почався зі слів “Welcome” на паспортному контролі в Бейруті, столиці Лівану. Далі були Чилі, Аргентина, Італія та Сан-Марино. А попереду — багато роботи, нових цілей та нових напрямків.

Подорожуйте! Це неабияк розвиває та надихає!

Економте в подорожах з моїми знижками

1. Оформіть карту Монобанк та встановлюйте кешбек у категоріях, де більше витрачаєте. Оформіть карту за моїм посиланням та отримайте 50 грн на рахунок.
  2. Оформляйте страховку для подорожей на Hotline.finance: онлайн-поліс без комісій агентств.
  3. Booking.com - найбільший сервіс пошуку готелів, гостелів та гестгаусів. Діють знижки -10% від двох бронювань та -15% - від п'яти бронювань.
  4. Rentalcars.com - сервіс для оренди авто, який підбирає найдешевший варіант серед всіх орендних компаній. Завжди користуємося ним, якщо орендуємо машину.